Contact

Heeft u vragen over Tipp? Neem dan contact op met ons via onderstaand formulier. U ontvangt binnen 3 werkdagen een antwoord.

Als u vragen heeft over uw afspraak of uw verwijzing, dan kunnen wij u alleen telefonisch helpen, bel dan 043-2100210. Wij geven via mail geen informatie door over uw geplande afspraak, een afspraak die al plaatsgevonden heeft of de status van uw verwijzing. 

Een afspraak annuleren kan alleen telefonisch.

Klachten moeten via het klachtenformulier worden ingediend. Klik hier voor het meldformulier.
Klachten die via dit contactformulier worden ingestuurd nemen wij niet in behandeling.

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag van 08.30 uur tot 17.00 uur.
Op nationale feestdagen zijn we gesloten.

Bent u niet tevreden? Laat het ons weten.

Zorgverleners en medewerkers doen hun uiterste best om alle activiteiten rondom zorg en bedrijfsvoering zo goed mogelijk te organiseren, maar toch kan het gebeuren dat ongewenste situaties ontstaan en dat deze leiden tot mogelijke risico’s of irritaties voor patiënt, medewerker of bedrijfsvoering.

Uw klacht zal altijd vertrouwelijk worden behandeld en wordt voor de duur van 36 maanden bewaard.

Klik hier voor het meldformulier.

Uw klacht wordt in behandeling genomen door de kwaliteitscoördinator en besproken met en interne commissie. De kwaliteitscoördinator bevestigt de ontvangst van uw klacht binnen een termijn van maximaal 4 weken en communiceert de ingezette actie en de afhandeling.

Tipp is een onderdeel van ZIO (www.zio.nl) , daarom zult u in de klachtenprocedure contact kunnen hebben met een medewerker van ZIO.

Wij streven ernaar uiterlijk binnen 8 weken een terugkoppeling te geven van de afhandeling van uw klacht met de afgesproken actie. Het uitvoeren van de verbetermaatregel kan soms langere tijd in beslag nemen, in verband de overlegstructuren waarin de oplossing gezocht moet worden. Wij vragen hiervoor uw begrip.